Onderhoud VINDEENMEDIATOR

Door NMv Redactie

Er wordt al enige weken hard gewerkt aan het verfijnen van ons platform Vindeenmediator. Vele mediators hebben in gesprekken met ons aangegeven het lastig te vinden om twee profielen bij te houden. Dat van het ledenprofiel en het vindeenmediatorprofiel.

Op dit moment worden de databases van je NMv-profiel en je VindEenMediator-profiel samengevoegd. Hiermee geven we gehoor aan de wensen van onze leden en vergroten we de effectiviteit van VindEenMediator. Deze overgang wordt binnen twee weken afgerond.

Je ontvangt een e-mail waarin we je op de hoogte stellen van de veranderingen die bijdragen aan het succes van VindEenMediator. Het platform wordt eenvoudiger in gebruik en je kunt je profiel snel bijwerken met nieuwe gegevens of aanpassingen.

Gedurende deze periode blijft je profiel gewoon vindbaar.

Je kunt je momenteel niet aanmelden, maar we informeren je zodra de transitie is voltooid. Daarna kun je, indien nodig, je profiel bijwerken via het ledenportaal.