Sluit jij ook binnenkort aan bij het NMv Vrijwilligerscafé?

Door Annatascha Udinga

full image

Op 4 september 2023 vond het eerste NMv Vrijwilligerscafé plaats. Deze online meeting vindt één keer in de maand plaats waarbij de vrijwilligers van de NMv in gesprek gaan met de voorzitter, Willem Ruiterman. De vrijwilligers kunnen hun vragen stellen, aangeven waar ze tegenaan lopen, het delen van successen, enzovoort. Tegelijkertijd is het een mooie gelegenheid om kennis te maken met de vrijwilligers en jouw eigen netwerk te vergroten.

We zijn trots op het feit dat leden zich graag inzetten voor de NMv. De vrijwilligers hebben allemaal hun eigen expertise zoals teksten opstellen en redigeren, organiseren events, kennis van politiek, kennis van AVG enzovoort. Als vrijwilliger word jij gekoppeld aan één van de bestuursleden van de NMv zodat jij altijd een aanspreekpunt hebt.

Van harte welkom Carla Timmer, Frans Bouwers, Elly Kuijvenhoven, Barbara Abdoelkariem, Sandra Elzinga en Peter van der Lugt.

Interesse?
Heb jij interesse om ook vrijwilligerswerk voor de NMv te willen doen? Neem dan contact op via secretariaat@mediatorsvereniging.nl Dan maken wij graag kennis met jou.