De Nederlandse Mediatorsvereniging

Welkom bij de Nederlandse Mediators vereniging

De NMv staat voor de ondersteuning van professionals in de mediationbranche en richt zich op het vertegenwoordigen van de belangen van mediators in diverse sectoren, waaronder de particuliere markt, het bedrijfsleven, de overheid en de politiek. De vereniging zet zich in voor het verder ontwikkelen en professionaliseren van het mediationberoep.

Op zoek naar een professionele NMv mediator?

Naar vindeenmediator.nl

header image

Over NMv

Al meer dan 2 decennia behartigt de Nederlandse Mediators vereniging (NMv) de belangen van mediators in Nederland. Zowel binnen de particuliere sector, het bedrijfsleven, de overheid en politiek. De Nederlandse Mediators vereniging maakt zich sterk voor de verdere professionalisering van het mediation vak met diverse voordelen voor haar leden. Word vandaag nog NMv lid en geef een boost aan jouw carrière!“

NMv lidmaatschap

Word lid van de Nederlandse Mediators vereniging en praat mee over de toekomst van mediation in Nederland. Waar je ook geregistreerd bent, MfN, ADR, IMI of vFAS, als lid van de NMv word je vertegenwoordigd en worden je belangen als professionele mediator behartigd. De jaarcontributie is € 209,98 exclusief btw. Hiervoor ontvang je onder andere het Tijdschrift Conflicthantering 4 x per jaar. Je kunt maandelijks aansluiten bij de NMv Online Netwerkbijeenkomsten en je kan meestemmen (stemrecht), PE punten krijgen via de gratis webinars en nog veel meer interessante voordelen.

NMv Aspirantlidmaatschap

Mediators in opleiding kunnen, met een maximum van 2 jaar, aspirantlid van de NMv worden en krijgen gedurende die twee jaren 50% korting (€ 104,99 exclusief btw per jaar) op het lidmaatschap. Je ontvangt het Tijdschrift Conflicthantering 4x per jaar en je kan maandelijks aansluiten bij de NMv Online Netwerkbijeenkomsten, kennis opdoen via de gratis webinars en nog een aantal interessante voordelen.

NMv Partnerlidmaatschap

Ben je geen mediator maar je komt wel beroepsmatig in aanraking met mediation? Als je beroepsmatig in aanraking komt met mediation kunnen we je het partnerlidmaatschap aanbieden met 27% korting op het reguliere contributietarief (contributie is dan € 153,83 exclusief btw per jaar). Je ontvangt dan het Tijdschrift Conflicthantering 4x per jaar en je kan maandelijks aansluiten bij de NMv Online Netwerkbijeenkomsten, korting op verzekeringen en nog een aantal interessante voordelen.

Lid zijn van de Nederlandse Mediators vereniging kent veel voordelen

Ledenvoordelen

• Gratis Abonnement Tijdschrift Conflicthantering
  • Vraagbaak Eigen Praktijk
  • Gratis Uitgave Nederlandse Mediation
  • Collectieve belangenbehartiging, promotie en netwerken
  • Korting op verzekeringen
  • Netwerksessies
  • NMv vertrouwenspersoon
  • Voordelige vergader- en spreekruimte (Het Coachhuis)
  • Gratis Webinars
  • Zakelijke kortingen op Business services
  • Voordelig Abonnement op Webcall
  • ........ en nog veel meer!